Job 15 van 90


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende inkoop + planning | Kruisem


Functie

Administratief bediende inkoop gezocht voor een bedrijf in Kruisem.

Jouw taken :
  • * Je bent verantwoordelijk voor het bestellen van goederen bij onze leveranciers
  • * Je bekijkt wat zal verkopen en zorgt dat je voorraad optimaal is
  • * Je doet kwaliteitscontrole bij de geleverde goederen
  • * Je zorgt voor extern transport om de goederen op te halen en maakt de planningen op
  • * Je werkt met SAP (sage)

    Uurrooster:
  • * 39u week (8u tot 12u, 12u30 tot 16u30, vrijdag tot 15u30)
  • * 6 ADV dagen per jaar, bovenop jouw wettelijk verlof
  • * Verlof vrij te kiezen

Jouw profiel

Jouw profiel:
  • * Je hebt een Bachelor of hebt een eerste ervaring als administratief bediende
  • * Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Engels + een goede kennis van de Franse taal is een pluspunt
  • * Je bent administratief sterk, neemt initiatieven en denkt oplossingsgericht
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren

Aanbod

Aanbod :
  • * We bieden jou een voltijds contract aan in een familiaal bedrijf
  • * Vast contract
  • * Mooie verloning volgens diploma en ervaring
  • * Interne opleiding
  • * Geen thuiswerk

    Ben jij de administratieve medewerker NED/ENG die wij zoeken?
    Solliciteer dan nu online of mail naar oudenaarde.281@adecco.be

    Bekijk ons volledig vacature-aanbod op www.adecco.be

Solliciteren

281 OUDENAARDE
+32 (0)55 33 93 30

Solliciteren